Τρίτη 7 Απριλίου 2009

ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΜΟΝΟ


Αναρωτιέμαι αν σου ζητούσα μία μέρα μόνο, τι θα μου απαντούσες ;
Μια μέρα μόνο, κυριολεκτικά δική μου. Θα μπορούσες να μου την προσφέρεις ;
Μια μέρα όπου θα ένιωθα ότι είσαι εκεί για μένα …
Μόνο για μένα , και δε σε διεκδικεί και δε σκέφτεσαι καμία άλλη

Μια μέρα μόνο, που θα νιώθαμε και οι δύο ελεύθεροι από το χρόνο
Τίποτα δε θα μας εμπόδιζε να ζήσουμε το όνειρο, τις φαντασιώσεις μας
Δε θα μας επισκίαζε καμία παρουσία, καμία ενδεχόμενη ενοχή
Όλα θα ήταν κυριολεκτικά δικά μας, δε θα υπήρχαν περιορισμοί

Μια μέρα μόνο όπου θα λέγαμε τι σκεφτόμαστε δίχως κάποιον δισταγμό …
Θα κάναμε έρωτα και θα νιώθαμε συνεχώς σαν να είναι η πρώτη φορά
Με τον πόνο, με την ανακάλυψη, με την αθωότητα που ενώ χάνεται συγχρόνως κατακτιέται
Όπου για λίγες ώρες θα νιώθαμε ερωτευμένοι και δύο άτομα με μία ψυχή…

Μια μέρα μόνο όπου θα σε άφηνα να με κατακτήσεις σώμα και ψυχή…
Μια μέρα που θα μου χάριζες την κάθε σου στιγμή…
Θα δινόσουν ολοκληρωτικά και δε θα φοβόσουν να νικήσεις και να ηττηθείς
Μαζί ένα σώμα, ένα μυαλό, μια παρουσία καθώς θα σμίγαμε στους ήχους της μελωδίας

Μια μέρα μόνο όπου θα σε ένιωθα δικό μου, ενώ θα σου δινόμουν
Θα μου μιλούσες με το βλέμμα, το φιλί, το χάδι και το άγγιγμα σου
Όπου θα κορύφωνες χωρίς να χρειαστεί να κρύψεις αλήθειες ή να υποκριθείς, γιατί απλά εγώ σε ξέρω…
Θα εκπληρώναμε την κάθε μας επιθυμία λες και ζούμε στην χώρα του ονείρου, σε σκηνικό νεραϊδόσκονης

Μια μέρα όπου θα σε φιλούσα χωρίς τη σκέψη του μετά, γιατί αυτός ο χρόνος θα ήταν δικός μου
Μετά από κάθε ένωση θα με κρατούσες αγκαλιά και θα με φιλούσες
Μετά από κάθε μας αμοιβαία ικανοποίηση θα μου μιλούσες για όταν ήσουν στο σπίτι σου, για το παρελθόν
Μια μέρα όπου θα μου δινόσουν όπως δεν έχεις αποκαλυφθεί ποτέ, γνωρίζοντας ότι είμαι η μόνη που σε καταλαβαίνει

Μια μέρα μόνο …. Μετά θα τελείωνε απλά σαν σε όνειρο όταν έρχεται η ώρα να ξυπνήσεις, αλλά θα σε έχω ζήσει και θα έχω αφεθεί.
Μια μέρα μόνο…. Γνωρίζοντας ότι δε θα μου ξανά χαμογελούσες πότε, αλλά εγώ θα είμαι η μόνη κρυφή σου σελίδα στο ημερολόγιο που δεν έγραψες ποτέ.
Μια μέρα μόνο… Που για μένα θα άξιζε κάθε δευτερόλεπτο της άθλιας ζωής που θα με περιμένει χωρίς εσένα.
Μια μέρα μόνο… Άραγε τι θα μου απάνταγες, αν απλά σου το ζητούσα ; Άραγε θα μπορούσες να μου την προσφέρεις στα αλήθεια;;;

3 ΜΑΡΤΙΟΥ 2009

POWERLESS POWER

1 σχόλιο: